sommaren 2013

Sommaren 2013 alltså. En sommar som har gått fruktansvärt fort, men också varit fantastiskt bra och innehållit det mesta man kan önska sig.
Underbara vänner, utlandet, jobb och träning, fester och sena kvällar (däribland den bästa åselemarknad någonsin och pinkparty!), Skåneresa med min kärlek, två bröllop, mycket god mat, en vecka i fjället, spelat lite golf och mycket mer såklart!
Allt som allt en underbar sommar, med underbara människor som ligger mig varmt om hjärtat. Så tack alla ni, för att ni gjort sommaren 2013 till en fantastisk sommar! <3

Och trots att det såklart känns tråkigt att sommaren börjar lida mot sitt slut, så känner jag mig faktiskt väldigt redo för hösten och allt vad den för med sig. Och det känns väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack fina du för bästa sommaren hittills :*

2013-09-04 @ 08:10:42
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0