söndag och spontanshopping

Söndagkväll, och återigen befinner jag mig i soffan i skrivande stund. Gillar verkligen dom här sofforna, underbart sköna!
Har ingen söndagsångest, men å andra sidan så har vi ingen skola utan är lediga hela dagen imorgon, så det kan ju förklara saken.
Idag har förövrigt varit en riktigt bra söndag. Låg och drog mig i sängen imorse, slängde in en tvätt och gick sen ut på en morgonpromenad. Frukost, tog hand om tvätten och poade på lite. Sen cyklade jag och Karin iväg till strömpilen. Mest för att fördriva lite tid. Vilket resulterade i spontanshopping och en mjukglass i solen innan vi cyklade hem igen. Underbart!
Annars har vi mest bara varit hemma, gått en kort promenad, ätit mat osv. Kvällen avslutas nu i soffan framför Wallander.

"Indoor walking" igår var förresten riktigt kul! Svettigt, jobbigt och roligt- perfekt! Isträningen går väl däremot inte till historien, men närmare 1,5h is mer i benen klagar man väl inte på inför nästa helgs cup, då all istid kommer vara till nytta.
Gårdagskvällen spenderades i soffan, med tända ljus, mörk choklad, tvn och boken. Riktigt skönt och avkopplande!

Vi har också fått igång mobila bredbandet och wifi, så därför borde det gå bättre nu att ladda upp bilder här på bloggen (har bara funkat med en i taget tidigare), så vi gör ett försök! Dagens tre inköp är dom två tröjorna och jeansen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0