fin helg på hemmaplan

Hade en fantastiskt fin helg hemma. Lördagen bjöd på finväder så det blev en sväng ut på nappet tillsammans med Paulina, Therese och Karin samt alla våra pojkar. En sväng på marknan, tacosmiddag och så en superbra kväll tillsammans med mina fina tjejer. Mycket skratt, surr och även en del dans. Är så glad över att jag har så fina vänner. Ni är guld värda! 
Söndagen blev sen en lugn tillställning som avslutades med att vi åkte tillbaka hit till Umeå. 

Efter två långa pluggdagar är jag nu utan tvekan tillbaka i vardagen och allt vad det innebär. Träningen har jag dock inte kommit igång med än, går fortfarande på penicillin och känner att kroppen behöver några dagar till i vila för att inte riskera något återfall. Har däremot varit ute på en längre promenad både igår och idag och på fredag hoppas jag att jag kan återvända till gymmet igen, åtminstone för ett lättare pass. Längtar så efter att få svettas och anstränga mig ordentligt! På fredag blir det två hela veckor utan träning, och det känns som en evighet. 
I övrigt har det inte hänt mycket spännande de här två dagarna, såg Skellefteå vinna första semifinalen igår och ikväll har det varit en lugn kväll och jag ligger i sängen sen en bra stund och tänker faktiskt sova nu. 
Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Pallan

Du är guld värd! <3 Puss!

Svar: Puss!❤️
Clara Markeby

2014-04-01 @ 22:23:33
Postat av: Therese

tack själv för en grym kväll! ❤️❤️❤️😘

Svar: 😘❤️❤️
Clara Markeby

2014-04-02 @ 07:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0