fredag, underbara fredag!

Landade i soffan för en liten stund sedan. Planerar nu att helst inte lyfta rumpan ur den mer ikväll än absolut nödvändigt. 

Appropå min rumpa så har träningsvärken ökat idag. Hade tänkt skriva blivit värre, men jag gillare, det är såå skönt att jag kunnat börja träna igen. Jag mår så bra av det! 

Har annars en riktigt skön, glad och härlig känsla i hela kroppen. Just nu är alla bekymmer som fisar i rymden! 
Slutade klockan 11, dvs tog helg klockan 11. Har sedan dess hunnit med ett grymt härligt rygg/axlar/triceps pass på gymmet, städat hela lägenheten och haft tacosmys med Karin och Hampus. 

Solen tittade fram på em och det mesta känns bara fantastiskt bra just nu. 


Imorgon kommer mamma hit, så det blir en sväng på stan med lunch (och en fika kanske?!😁) och sen blir det mys i massor. Välbehövligt! 
Sen är det bara 2,5 skoldag kvar innan jag åker hem på onsdag eftermiddag för ett par dagars påskledighet tillsammans med min kärlek, underbart!!! 

Så därmed hoppas jag och min nya favorit 

Att ni får en fantastiskt fin fredagskväll!😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0