lördagkväll

Förutom solen som tyvärr for och gömde sig och istället skickade fram vinden, så har lördagen fortsatt lika bra som den började! 
Började med en grymt god lunch på stan i Utopia 
Jag tog en mixtallrik, bestående av kycklingspett, grillad fläskkarré på spett och grillad halloumi. Till det ris, sallad och tzatziki 👍👌

Efter det följde ett par timmars shopping, fick med mig en hel del (sprängde budgeten såklart- som alltid då man inte planerat att köpa nåt alls...) men är väldigt nöjd över mina köp! Ska se om jag kan fota och visa er senare :) 
Handling på Maxi följde därefter och väl hemma fick en grymt god plocksallad mätta våra magar. 😋

Grillad kyckling, sallad, tomater, paprika, avokado, kiwi, mango, galiamelon, passionsfrukt, fetaostsås och ett supergott färskt bröd med smör och ost. Mmmm.... 

Detta följdes upp med skratt och surr innan vi bänkade oss framför Gladiatorerna klockan åtta. Detta tillsammans med en underbar bärkaka och vaniljglass!

Hallon, blåbär och mango under ett havregryn och kokos täcke ☺️😁 

Nu ska jag och Karin avsluta dagen med en stunds OTH innan det är dags för sängen. Hade först tänkt se Harry Potter men den håller på så länge så vi skippar den. 

Hoppas ni haft en fin lördag och får en fortsatt fin lördagkväll! 

Kommentarer
Postat av: Pallan

Åååå halloumi :D såg galet gott ut alltihopa :)
Du är så fin! :*

Svar: Det var det också! En bra matdag så att säga ;)
Men tack fina du!!😘
Clara Markeby

2014-04-13 @ 00:20:15
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0