onsdag

Trött plugghuvud har intagit kuddposition. Det faktum att när vi skulle hämta tvätten i torkskåpet märkte att vi visst glömt att slå igång det (dvs all tvätt var ju lika blöt som tidigare) kan nog tala om att våra hjärnor är rätt ansträngda. Ännu en lång pluggdag med biologiföreläsning både fm och em, följt av vidare plugg ända till klockan nio även ikväll, är iallafall över. Skönt att få klämma in ett indoorwalkingpass där på em iaf, få röra på sig, få svetten att spruta och låta hjärnan vila lite var väldigt behövligt! 
Började förövrigt dagen (efter morgonprommis och bästa frukosten) med att komma till skolan strax före halv nio som vanligt, bara för att inse att vi började klockan nio. Väldigt ovärt, då man ju faktiskt kunnat sova en halvtimme extra... Menmen, det gick ju ändå såklart! 

Nu, har jag pratat klart med André och jag tänker bege mig in i drömmarnas land (som förhoppningsvis inte är fysik inatt igen...). Sov gott! 

Min nya kärlek, passionsfrukt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0