onsdag- jobbigaste delen av veckan gjord!

Onsdag.✔️
Gjorde bort fysiklabben och skrev klart hela rapporten till den direkt på fm, så nu är den skickad till responsgrupp för opponering, skönt att ha det klart på en gång! 
Det tog dock ett par timmar så det blev sen lunch följt av ett gympass på eftermiddagen. Ben/biceps (inget bröst, då jag typ sträckte mig då jag skulle värma upp på bänkpressen...) och det var tungt. Känns att det är typ 3veckor sedan jag körde ett riktigt gympass, så träningsvärk imorgon är nog en garanti. Men härligt ändå att vara igång igen! Att jag är mycket svagare försöker jag ignorera, bara att börja om från början helt enkelt.  
Dusch, middag och så nån timmes plugg följde innan vi slog oss ner i soffan framför OTH med fika. Provade en ny grej ikväll, och det var supergott! 


"Havregrynskaka" med chokladkvarg och kokosflingor. 😋 

Har precis avslutat samtalet med min fina pojke och ska snart krypa isäng. Bara liiiite mer OTH först....☺️😇 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: therese

såg GOTT ut 😘😘

Svar: De vare!😁😘😘
Clara Markeby

2014-04-10 @ 11:02:50
Postat av: Paulina

Du är så duktig! :*

Svar: Men tack sötis! 😘
Clara Markeby

2014-04-10 @ 11:08:15
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0