påsken

Tillbaka i schtan. Ville verkligen inte åka, ville vara hemma. Fortsätta vara ledig, få vakna varje morgon och kramas med min fina kille. Men inte det, life's tough sometimes. Det underlättade dock att jag fick en bra resa tillbaka med bästa Carro och att världens bästa syster/sambo var här när jag kom. Gör det så mycket lättare! 

Har iallafall haft en helt underbar påsk. Även om solen inte ville vara oss till viljes och stråla på oss varje dag så var den åtminstone framme både fredag och idag. Underbart! De väntade fräknarna har också kommit och helt plötsligt så känner man sig bra mycket fräschare bara av den lilla nyansändringen! 
Har i övrigt njutit av god mat, (+ mycket godis!) bästa familjen och även hunnit träffa både Paulina och Therese. Hur bra som helst ju!👍👌

Har varit riktigt dålig på att fota i helgen, har verkligen inte haft nån energi till det. Bjuder på de få bilder jag faktiskt tagit! 












Nu ska jag bara avsluta med att pussa min pojke godnatt via telefon (vilket suger, på riktigt är mycket bättre..) och sen blir det att sova. Back to reality imorgon! 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Dt var så kul att träffas! Snaart ses vi igen :)

Svar: Jaaaa, på båda, hihi 😘❤️
Clara Markeby

2014-04-22 @ 08:13:54
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: K

❤️

Svar: ❤️
Clara Markeby

2014-04-22 @ 08:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0