söndag och slut på helgen

En underbar helg är till ända. Har kramat min fina mamma godnatt och pussat min fina pojke godnatt genom cyberrymden. Ett bra sätt att avsluta kvällen på! 

Började dagen med att ligga och dra oss. Frukost och sen vidare ner på stan idag igen. Invigde en av mina nya tishor från gårdagen 

Väl där kollade vi runt lite och åt sen en cheeseburgare och en glass till lunch i solen innan vi åkte hem igen👍👌

Väl hemma körde jag och karin ett litet genrep inför morgondagens dugga innan vi tog en fantastiskt skön långpromenad. Gårdagens rester utgjorde sedan dagens middag (minst lika gott som igår) 

Kvällen har jag och mamsen spenderat framför Mästarnas Mästare med fruktsallad och glass och en massa surr och mys.

Är så mysigt att ha världens bästa mamma här❤️

Nu väntar två och en halv skoldag innan jag äntligen åker hem till Åsele på onsdag em och får spendera ett par dagar över påskhelgen med min kärlek, så efterlängtat! ❤️ 

Bild från påsk förra året ❤️ 

Nu ska jag sova och ladda för kommande dagar. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0