thursday (bara för att variera dom spännande rubrikerna..)

Torsdag ✔️
Den här veckan går ju som hejsan, gårdagen och dagen har bara flugit förbi, men jag gillare! 
Skola i vanlig ordning, slutade lite tidigare på em vilket gjorde att vi kunde träna tidigare, körde ett cykelpass idag igen och det kändes mycket bättre än i tisdags så jag tror det går åt rätt håll! 
Mer plugg efter middagen, tvätt, renbäddade min säng och så en torsdagsfavoritirepris från förra veckan- lyxfällan och hampus gobullar, mums! Inte nybakta denna gång, men en stund i micron och man är nästan på samma nivå! 

Har precis krupit ner under täcket, renbäddat är ju bland det bästa alltså 😍 

Har sjuk träningsvärk i rumpan och framförallt insida (?) lår. Konstigt hur samma övningar kan ta helt olika från gång till gång! Men träningsvärk är ändå skönt! (I lagom mängd, annars är det nästan handikappande😉) 

Nu ska jag läsa lite, sen göra tidig kväll. Imorgon är det fredag och det känns underbart! 

Enda bilden är från dagens middag, blodpudding och bacon, en billig, enkel med ack så god mat- perfekt för en student!👍 (glömde ta bild innan jag skurit upp maten, därav det mindre fina upplägget ;)) 

Sov gott på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0