tiiisdag!

Tisdagkväll. Endast en föreläsning plus lite följande uppgifter till den kvar och sen är det äntligen påskledigt. Wiie! 

En bra tisdag har det förövrigt varit. Föreläsning fm och em, sen hem för mellanmål och lite mer plugg innan vi drog iväg till gymmet och körde ett indoorwalkingpass. Ett underbart, härligt, svettigt, jobbigt pass, ett sånt där pass där man får den perfekta balansen på mjölksyra tröskeln, och sjukt hög puls. Fantastiskt! 
Hann sedan hem precis för att hinna duscha, slänga in en tvätt och så duka upp middag lagom till att hockeyn började. Perfekt!👌 
Har alltså sett SAIK piska Färjestad och ta första finalsegern. Grymt! Kunde inte fått en bättre avslutning på dagen! 

Nu inväntar jag bara samtal från mannen, innan jag ska sova in onsdagen, som förövrigt ska få börja med en morgonprommis då skolan inte börjar förrän 9, kanon! 

Grymt mellisfika. Riskakor med jordnötssmör och banan och några chokladbollar👌😋

Såhär röd och fin var jag efter passet idag, matchade min hårfärg väldigt bra!😉 haha 

Fixade mina naglar lite påskfina ikväll också, vita och så glitter ovanpå💅

Så, godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahah du är så söt! :D
Glad påsk! :*

Svar: Haha tack!😉
Glad påsk stumpan!😘
Clara Markeby

2014-04-16 @ 07:51:23
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0