tisdag

Tisdagkväll och jag har lagt mig på sängen under en filt med boken som sällskap. Planerar inte att göra något mer idag heller. Tråkigt nog sänder dom inte hockeyn på någon vettig kanal, annars hade jag såklart sett den. 
Blev lite knäckt här efter middagen, yrsel, illamående och darrig. Provade träna idag efter skolan, körde ett cykelpass, och vet inte om det beror på det eller om jag bara ätit för lite idag. Var tvungen att stoppa i mig lite socker för att överhuvudtaget stå på benen. Så därför vilar jag resten av kvällen tills det är dags att sova. 

Skoldagen i övrigt har varit bra. Intressanta föreläsningar och så. På fm var vi tom klara vid 11, vilket var otroligt skönt jämförelsevis med dom flesta dagar då vi suttit kvar till närmare 12 innan vi farit hem för snabblunch. 

Så, tisdag ✔️ 

Trevlig kväll på er! 

Då jag inte hållit mitt löfte om att fota, bjuder jag på en favvisbild❤️

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hoppas det blir bättre! <3

Såååå fin bild på er två <3

Svar: Tack vännen!❤️

Hihi tack!❤️❤️😘
Clara Markeby

2014-04-09 @ 13:36:18
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: K

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️
Clara Markeby

2014-04-09 @ 14:06:26
Postat av: therese

krya ❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack stumpan ❤️❤️❤️
Clara Markeby

2014-04-09 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0