underbara lördagsmorgon!

Vaknade av mig själv runt tjugo över nio. Vilket typ aldrig händer, måste alltid ställa en klocka annars! Detta,  efter att först ha vaknat kring tio över sju och känt mig redo att kliva upp. Vad hände där?! 
Drog mig iallafall en stund innan jag klev upp. Tittade ut och såg att solen sken, så jag klädde på mig, tog mina lurar och gick ut på en fantastisk skön promenad. Hemma igen blev det såklart världens bästa frukost!💞 



Sådana här morgnar kan jag verkligen uppskatta, lugn och ro, ingen brådska till något. Är så morgontrött i vanliga fall så jag skulle aldrig vilja ställa klockan tidigare under veckan för att ha mer tid, då sover jag mycket hellre. Men därför njuter jag verkligen sådana här gånger! 



Jag vet att rött och rosa inte är den bästa matchningen, men jag fick ju nya lurar i julklapp och kan ju inte inte använda dom bara för att jag färgat håret rött! Å andra sidan vet ju ni som sett mig spela fotboll (där jag utan problem spelar med röda långkalsonger under den gula matchdräkten ;)) att jag är ganska obrydd när det gäller sånt ;) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra mig i ordning för stan. Ha en fin lördag! 

Kommentarer
Postat av: Pallan

Bara du som kan bära upp rosa och rött sådär bra! 😏👌😘

Svar: Hahah du är ju för söt!😘😘
Clara Markeby

2014-04-12 @ 13:20:49
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Anna

Haha minns så väl de röda långkalsongerna till matchdräkten;) å håller med pallan du bär upp det ändå:*

Svar: Haha ja bäste ju!😉😁👌 haha men tack sötis😘
Clara Markeby

2014-04-13 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0