I'm alive

Hej hallå! Jag lever! Nästan så jag menar det bokstavligt till och med. Den senaste veckan, eller en och en halv vecka, blev inte riktigt som planerat. Fick sjukt ont i halsen, feber osv. Det innebar ett par besök på sjukan. Penicillin i tron om att jag hade halsfluss. Då det bara blev värre fick jag åka till Umeå där det istället konstaterades halsböld. Så då fick dom skära och öppna och tömma ur. Kan utan tvekan säga att det är det värsta jag gjort i mitt liv. Fyfan. 
Så jag har liksom legat halvt död den senaste veckan. Knappt fått i mig varken nåt att äta eller dricka. Men nu börjar livet återvända. Eller det har blivit bättre och bättre sen i söndags. Så skönt! 
Just nu sitter jag på bron i solen. Har varit ute på en promenad, första gången jag rör på mig. Också otroligt skönt. Kroppen mår inget vidare av att bara ligga hela tiden. 

Annars väntar jobb imorgon och fredag. Sen tar jag helg igen. Bra med en mjukstart! På lördag väntar middag med therese och paulina, längtar! 💖 

Har dessvärre inga bilder att bjuda på, men nästa gång kanske! 


Kommentarer
Postat av: Paulina

Fyy va otäckt!! :(
Hoppas du mår bra till på lördag för då ska det ätas och skrattas och njutas massor ❤️😘

Svar: Tills på lördag är jag absolut beredd på allt det!😁😘❤️
Clara Markeby

2014-08-13 @ 19:45:06
URL: http://heemmahos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0