lördag i sängen

Jag tänker ofta att jag ska skriva ett inlägg, men det känns alltid så jobbigt. Så då skjuter jag på det. Och där är jag. 

Hade i vilket fall en toppenhelg i Piteå. Såklart. Hade ju varit konstigt annars! 

Den senaste veckan har däremot inte varit så spännande. Har jobbat en hel del. I onsdagskväll åkte vi däremot ett gäng till junsele och käkade mat på cornerhouse och spelade bowling. Mycket trevlig kväll! 
I helgen jobbar jag däremot. Så jag har därför intagit sängläge redan. Har beslagtagit Antons rum ett tag så därmed har jag tv i sovrummet 👌 

Ja, mer spännande än så är det inte just nu. Jobbar till tisdag, sen är jag ledig onsdag och jobbar sen igen resten av veckan. Så mycket jobb på schemat just nu, men det är bra att hålla sig sysselsatt! 

Aja, tills nästa gång vi hörs får ni ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0