veckan

Fredagkväll och jag ligger i soffan. Funderar allvarligt på att snart förflytta mig till sängen. Haha! Kanske lite tidigt för en fredagkväll, men vafan, jag tar med mig Mr. Grey så då klarar jag mig bra ;) började med 50 shades of grey böckerna förra fredagen (har ju läst dom en gång tidigare) och är nu en bit in på tredje och sista, behöver jag säga att jag fastnat? Haha 

Annars har jag jobbat i veckan, tis-fre och nu har jag tagit helg, känns 👌👌 anton och Johanna bjöd på fantastisk fredagsmiddag och jag är mätt och belåten 👍 

Lördagkväll förra helgen med therese och paulina var som väntat toppen, supergod mat och absolut bästa sällskapet ❤️ 

Fick annars ett bakslag i början på veckan och går därför på en ny penicillinkur sedan i tisdags. Dock är jag mycket piggare igen så nu hoppas jag att det fortsätter i den riktningen, inga fler bakslag då blir jag tokig!! 

I övrigt så har jag mycket att se framemot den kommande tiden och det känns så underbart. En utlandsresa i början på september följt av ett par partyhelger, längtar till alltihop! 😁😃 

Ja, det var nog allt, ha en bra helg! 😊 

Jo just ja! Färgade även håret i måndags, fixade utväxten och sen blev det en lite mörkare nyans, perfekt såhär i hösttider. Hur nöjd som helst, fortsätter trivas som rödhårig! 😁👌

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack för förra helgen & du är såååå snygg!! Längtar så mycket till alla helger framöver 😁🎈💃

Svar: Men tack detsamma snygging!! 😘 jag också!!! 😁💃👏
Clara Markeby

2014-08-23 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0