de senaste dagarna

Ska försöka mig på att sammanfatta de senaste dagarna lite kortfattat:

Lördag: Damkronorna slog Finland och så vann stafettdamerna OS-guld. Vilken start på dagen! Sedan vad det dags för match, för första gången på flera veckor spelade jag fullt ut och oj så roligt det var! Vilket känsla. Så mycket glädje! Så trots förlust i matchen övervägde det positiva. Kvällen tillbringades sedan helt och hållet i soffan. 

Söndag: Lördagens spel betalade sig hårt. Försökte ignorera smärtan, men fick kliva av efter värmningen. Fick istället se på från båset tjejerna tog ett poäng i matchen efter straffar. Smärta, tårar och besvikelse för min del. 
Stafettherrarna tog också OS-guld, mamma kom hit och stannade, vi åt en fantastiskt god lax/räk/ostpaj till middag, jag åt årets första semla och fick utväxten fixad. Så en del positiva saker fick dagen att bli okej ändå! 





Måndag: Skola på fm, en sväng på gymmet för en stund på gymmet. Damkronorna förlorade semifinalen i OS och sen var jag hos en osteopat. Han ska tydligen vara någon "miracleman" men dessvärre har jag inte upplevt några mirakel än så länge. Kvällen var lugn och trött. Färgade mammas hår och bakade en typ av "mellanmålsbar" som blev riktigt smarrig! 


Tisdag: Upp tidigt och iväg på gymmet för cykel och mage. Storslalom på tvn som tyvärr inte gick så bra som förhoppningen var. Iväg på skolan för att färdigställa labbrapporten från fredagens labb. Ner på stan för fika med mamsen på Café Göteborg. MUMS är nog det enda som behöver sägas. Fortsatt lugn em/kväll och nu är jag nedbäddad i sängen. 



Imorgon blir det upp för att fixa frukost i lagom tid till nedsläpp; kvartsfinal Tre Kronor- Slovenien. Sen skola på em och sen ska jag prova på is imorgonkväll. Håll tummarna! 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Håller tummarna! <3

Svar: Tack gumman! ❤️
Clara Markeby

2014-02-19 @ 11:20:41
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0