helgen och andra nyheter

Några snabba ord om helgen. Ljumsken höll för en match, fredag. Vilken slutade i vinst efter straffar! Sen fick jag stå på sidan av i båset. Riktigt tråkigt, men inte mycket att göra. Jag gjorde iaf mitt bästa för att ge all energi jag kunde till mina grymma brudar som krigade tappert. Två förluster blev det dock, men med flaggan i topp tycker jag! 
I övrigt så var det en fantastiskt fin helg. Att få umgås med så härliga tjejer flera dagar, det gör att allt det jobbiga försvinner. Mycket surr, skratt och tokigheter. Hotellfrukost och mys. Också en massa hockey såklart. 

Dagen har flutit på bra, trots den sena (tidiga) hemkomsten. Klev upp och tvättade innan vi åkte ner på stan och mötte upp mamma. En supergod lunch följt av ett par timmars shopping. Härlig omväxling och såklart hur mysigt som helst att få umgås ett par timmar med världens bästa mamma! 
Kyckling souvlaki till lunch


Jeansskjorta och två T-shirtar blev det från H&M
Och tre par trosor från Gina. 

Hittade jättemycket fint (konstigt det där, ibland hittar man inget och ibland hur mycket som helst!!) men det här fick följa med hem i garderoben idag! 
Åkte sedan ut på jysk och köpte en ny hallspegel. Jag kraschade nämligen den förra veckan då vi städade. Tusen miljoner bitar och glas överallt. Hoppas bara jag inte drabbas av sju års olycka.. 

Imorgon blir det andra bullar. I veckan byter nämligen jag och Karin tröjor och drar på oss dom röd/svarta MSSK tröjorna igen. Vi är värvade inför slutspelet som drar igång på torsdag. Har inte sagt något, då det inte varit riktigt officiellt tidigare. Men nu är det nära!! Så imorgon tar vi bussen upp och blir borta resten av veckan. Börjar dock känns mig rätt nervös. Tur jag har bästa sis vid min sida, annars skulle det aldrig gå! 
❤️

Nej, nu måste jag sova. Jag berättar mer sen, eventuellt imorgon. Godnatt!! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Så sjukt skoj för er! :) Lycka till!! :* <3

Svar: Men stort tack finafina du! 😘❤️
Clara Markeby

2014-02-25 @ 07:55:09
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0