hockeyhelg

Och nu var vi iväg. Eller vi har då hunnit åka kanske nån enstaka mil möjligtvis. Wifi i bussen dock, woopwoop✌️haha 

Första destination idag är som sagt Sandviken, typ 50mil ungefär, matchstart 19.00. Så kul med match! Däremot drygare med bussresa, men inte mycket att göra åt saken, bara gilla läget. 
Efter matchen drar vi iaf vidare ner till Stockholm, där vi ska bo på Scandic Kungenskurva. På lördag kl13 smäller det igen, match i Södertälje, mot Södertälje. Och så på söndag kl17 är det dags igen, mot Almtuna denna gång. Så det kommer bli en riktigt tuff, men även riktigt rolig helg! Bara hoppas min ljumske håller sig väl med mig så jag kan spela. Håll tummarna, är ni snälla! :) 👍 

Nu ska jag sova en stund tror jag. Haha! Helt klart bästa sättet att fördriva en bussresa på :) 




Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0