och så var det söndagkväll igen

Sista seriematchen på säsongen såg jag alltså från läktarplats. Jag verkade dock inte speciellt saknad, då mina brudar vann lätt med 11-0. Men jag hade faktiskt en riktigt bra dag ändå. Emme, Joss och Ida kom nämligen upp från Piteå och höll mig sällskap under matchen. Vilka fina tjejer, dom saknar jag verkligen. Tur att det ändå känns precis som vanligt när man ses, trots att det är flera månader sedan :) 

Idag har vi tagit en riktig slappsöndag. Klev upp runt halv 11, för att förflytta oss till soffan och se tv. Gjorde sedan bananpannkakor till lunch. 

Efter det tog vi bilen ner på stan en sväng och inhandlade sista detaljen till nästa helgs partyutstyrsel. Och när vi lyckades fynda dessa på superrea, firade vi med mcflurry! 

Väl hemma provade vi lite kläder, hår och smycken inför nästa helg innan vi gjorde middag. 

Marinerad fläskfilé, ugnsstekt potatis och morötter och beasås. Mumma! 

Nu blir det soffläge resten av kvällen med bästa sis! Ska köra nån tvätt också, men inte mycket mer. Hoppas ni får en skön söndagkväll! 

Ska iaf ha håret såhär nästa helg :) ignorera utväxten bara.... 

Kommentarer
Postat av: Therese

men myyyyyyyyyys 😊😘 vill också 😕👍❤️

2014-02-02 @ 20:59:55
Postat av: Therese

men myyyyyyyyyys 😊😘 vill också 😕👍❤️

Svar: Åh, saknar dig!!❤️❤️
Clara Markeby

2014-02-02 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0