tisdag, en riktig OS dag

En ledig tisdag. Som gått fort. Det har hänt mycket, men samtidigt egentligen ingenting. Veckohandling på Maxi. Ett cykelpass på gymmet. Rehab. Och så ett par timmar framför tvn. OS såklart. Har hunnit se Damkronorna vinna över Tyskland. Sett sprint i längdskidåkning, som innehöll all dramatik och spänning du kan önska dig. Och två svenska medaljer såklart! 
Sen såg jag också finalen i snowboard, halfpipe. Sjukt häftigt faktiskt, hur duktiga dom är! 
Sen avslutade jag kvällen tillsammans med syster med pojkvän. Karin och Hampus spenderade alltså kvällen här, och det är ju jag glad över förstås! Jag provade på att göra lite specialfika som jag bjöd på: 

En nyttig variant av enportionscheescake. Ser kanske inte så god ut, men det var den faktiskt! 

Lite snabbt om gårdagen. Dagen och veckan började bra, med full pott på duggan. Skönt! Blev sen ett pass på gymmet och så provade jag köra på is sen på träningen. Kändes rätt bra, klev dock av efter en stund då jag kände av ljumsken litegrann, men inte allra värst. Har inte känts värre idag heller, så det är ju positivt! Ska till en naprapat imorgon för att kolla så att allt ser bra ut i övrigt. 

Några snabba ord om helgen. Den var såklart helt fantastiskt bra. Och gick såklart alldeles för fort också. Som vanligt. Hade iallafall en otroligt bra lördag eftermiddag/kväll tillsammans med finaste brudarna från laget. Att jag sedan fick avsluta kvällen med att lägga mig och kramas med mitt hjärta blev ju bara pricken över iet. Såklart blev det fruktansvärt tomt när han åkt. Men jag har ju tur som har världens bästa sis som förgyller min tillvaro. ❤️ 

Nu blev det här ett långt, blandat och möjligtvis lite flummigt inlägg. Men vill ni se lite bilder osv från lördagen, hur vi såg ut och sådär, gå gärna in på Karins blogg; karinmarkeby.blogg.se , där finns bilder :) 

Nu säger jag godnatt och släcker lampan! 

Kommentarer
Postat av: K

❤️❤️

Svar: ❤️
Clara Markeby

2014-02-12 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0