tisdagkväll med bästa systra mi

Tisdagkväll och jag har för ovanlighetens skull sällskap! Karin är hemma och ingen är såklart mer glad för det än jag :) vi har intagit soffläge, myst ner oss under filtar och ser på onetreehill. Dessutom väntar gofika, favorit i repris från förra veckan, gino med grädde.. Mmmm... 


Igår var som vilken måndag som helst i princip. Förutom att jag hade turen att få komma till en sjukgymnast på IKSU efter vi hade varit på gymmet. Någon form av bristning i ljumsken och så är jag överansträngd i hela höftpartiet. Så i veckan blir det mycket cykel, rehab och överkropp. Förhoppningsvis så går det som jag vill så jag kan börja på is igen till veckan! 
Gårdagskvällen spenderade jag i min ensamhet, men fördrev den rätt bra med att prata i telefon samt se en film på datorn. 

Idag blev det veckohandling på Maxi, gymmet, och sen har vi pluggat hela eftermiddan. Dugga på måndag så nu är det bara att nöta! 

Nu ska vi fortsätta myskvällen, hoppas ni har en bra tisdagkväll ni med! :) 

Kommentarer
Postat av: K

du är bäst!

Svar: ❤️
Clara Markeby

2014-02-04 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0