underbara fredag!

Idag har verkligen varit en bra dag. Började på bästa sätt med att få vakna upp bredvid min kärlek. Helt klart bästa möjliga sätt att börja en dag på! 
Kort labblektion sen så vi var hemma redan kl10. Ett snabbt mellanmål och sen iväg på gymmet för rygg, axlar och triceps. Kör inga marklyft nu när jag är skadad, vilket är tråkigt, men drog till med en 10a i chins och nytt PB! Äntligen 10!!😃💪 i övrigt ett riktigt gött pass! Lunch, dusch och sen iväg en sväng för några ärenden. Hemma igen så snodde jag och andré ihop en tacopaj till middag. Mums!!😋 


Kvällen kommer nu att avslutas på bästa möjliga sätt. En stor godispåse från hemmakväll, massa tända ljus, flera filmer på tvn och mys till tusen med min fina kille. Underbara fredag!❤️ 




Kommentarer
Postat av: Therese

Men GRYMT!!! Tillslut så 😉😉😉👍👍 ha en grym helg stumpan! 😘

Svar: Tack!!😃haha ja eller hur!😉 tack detsamma stumpan!😘❤️
Clara Markeby

2014-02-07 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0