fredag

En inte så väldigt händelserik fredag är nu över. Har pluggat mest hela dagen, pappa kom sen på eftermiddan och så var det isträning ikväll. Avslutade dagen med att se långfilm med far och syster. Mys! 

Ute är det kallt och det blåser som bara den. Riktigt sånt där kura inne väder. Trivs därför särskilt bra med min nya filt som jag fick i julklapp av svärmor, en sån med armar. Såå mysig! Helt perfekt!

Kom förresten på att igår så var det två år sedan jag köpte den här telefonen! Otroligt, känns ändå som igår. Den är en trogen vän ;) 

Enda bilderna jag tagit idag är på dagens middag. 
Kasslergratäng med broccoli, ananas, vitsås och riven ost. Mumma! 

Nu ska jag släcka lampan. Ute viner det så fönstrena knakar, så jag drar täcket och filten upp till näsan och säger godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0