lyckad kväll!

Söndagkväll, nedkrupen i sängen. Trött med glad efter en finfin helg! 
Matchen igår behöver vi inte säga så mycket om, det blev förlust och det var en såndär match man bara lägger till historien och glömmer bort. 
Resten av dagen däremot lägger vi in i historien som något jag kommer minnas med glädje!  
Det blev en fantastiskt rolig kväll med ett gäng underbara tjejer som jag dessvärre inte träffar alltför ofta numera. Vi åt gott, drack gott, surrade i massor, lekte lekar och skrattade så vi ibland låg dubbelvikta. Kollade på gamla bilder och återupplevde gamla minnen. Vi började på eftermiddagen och surrade sedan in på småtimmarna innan vi kröp till sängs. En väldigt lyckad kväll! 



Förrätt; svamptoast
Huvudrätt; fläskytterfilé, potatisgratäng, wiskeysås och beasås


Cupcakerace, där vi tävlade i finast dekorering. Dessutom blev det efterrätten sen! 


Tävling 2, sätta snoppen på snubben. Självklart vann jag denna ;) 


Ballongsmällartävling, lite olika metoder ;) 

Idag har varit en sån där dagen efter dag. Inte bakis, men rätt seg, trött och lite sliten. Vi kom tillbaka till Umeå runt halv 4, och sedan dess har det inte hänt så mycket. Sett Munksund-AIK på datorn, ätit middag, gått en liten promenad, tvättat och sen avslutat kvällen i soffan framför Så ska det låta. 
Nu inväntar jag bara samtal från min man, sen kommer jag nog somna så fort jag släcker lampan. Måndag och ny vecka imorgon, känns faktiskt rätt bra! 
Hoppas ni haft en fin helg! Godnatt! 
Dagens middag fick bli en lättare variant i form av bananpannkakor, gott såhär dagen efter ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0