one down, one to go

Som rubriken lyder, en tenta gjord, en kvar. Kändes rätt bra igår ändå, så om det inte vill sig helt åt skogen borde inte godkänt vara något problem! 
Jag och sis firade sedan den gjorda tentan med..... Storstäd! Vi plockade bort julen (som var kvar eftersom tentaplugget varit prio 1) och så storstädade vi hela läggan. Faktiskt riktigt både skönt och fräscht nu när julen är nedpackad! Kvällen bjöd sedan på träning i vanlig ordning och sen myskväll med bästa sis framför idrottsgalan. Har nog aldrig riktigt sett hela den eftersom vi alltid haft träning då, så det var kul som omväxling! 

Riskakor med jordnötssmör och banan är helt klart en favorit just nu! 

Den fina Ernstljusstaken som Karin fick i julklapp av Hampus mamma! Ger superfint och coolt sken! 

Dagen då. Det fortsätter att vara kallt ute, dock inte lika kallt som hemma i Åsele, men vi ligger kring stadiga -15 och det räcker gott och väl! Solen har även tittat fram lite försiktigt och helt plötsligt känns livet lite lättare! Haha 
Sov lite längre imorse, har sedan pluggat det sista inför morgondagens tenta. I övrigt gick vi iväg till gymmet och körde ett lättare pass och sen hade vi kuddträning som vanligt tidigare ikväll. Lite onetreehill har vi också hunnit med ;) 

Kvar av den här dagen är inte mycket. Ligger just nu i soffan i min nya favoritfilt. 


Ser ut ungefär såhär (bilden tagen för någon dag sedan). Så mysig!! 

Annars så ska jag bara hämta tvätten som hänger i torkskåpet så är dagens sysslor gjorda. Ska försöka koja tidigt också. Ska låna Karins säng inatt och se om jag sover nåt bättre. Har sovit riktigt dåligt dom två senaste nätterna, mest på grund av att jag frusit. Trots pyjamas, täcke och fleecefilt. Så som sagt, hoppas det blir bättre inatt så jag är utvilad inför morgondagen! 

Hörs! 

Kommentarer
Postat av: Karin

❤️

Svar: ❤️
Clara Markeby

2014-01-14 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0