plugget gör hjärnan mosig

Fin rubrik va?! Haha, hatar rubriker.. 
Efter sju timmars plugg så är iaf hjärnan rätt mosig såhär på kvällskvisten. Har därför redan lagt mig. Har även blivit lite lite sömn dom senaste nätterna, så känner behovet av att få sova ordentligt. 
Är otroligt dagavill också, har liksom ingen koll vad det är för dag. Beror nog mycket på ledigheten som varit och att veckan började med en "söndag" (i måndags) vilket gjort att det blivit lite förvirrande. Plus att plugga hemma dagarna i ända gör att det flyter ihop litegrann. 
Men i vilket fall, fredag imorgon- härligt! Vad man än gör på veckorna så längtar man alltid till fredag och helg, det bara är så. 
Imorgon kommer även pappsen hit. Och på lördag är det matchdags igen, Modo kommer på besök och det ska bli sjukt kul! 

Nu har jag bara ett samtal kvar att göra, till min fina, innan jag tänker släcka lampan. Godnatt! 

En av mina julklappar från svärmor, en av mina svagheter är visst avslöjade... Kärlek till detta alltså! Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0