tisdagkväll

Tisdagkväll. Och som de flesta tisdagkvällar är jag ensam hemma. Ligger i soffan och slöar. Och tvättar. Även det en vanlig tisdagkvällsyssla. 


Veckans första dagar har i stort sett varit precis som vanligt. Förutom att jag dragit på mig nån skit i en ljumske. Vet inte riktigt vad jag gjort, men jag har ont, rejält ont. Frustrerande nå jävulskt. Det kom igår på träningen så jag klev av och idag har jag bara varit på gymmet en sväng och cyklat. Får se om jag kan göra något alls imorgon, beror på hur det känns. Riktigt pissigt. Håller alla mina tummar på att det ska gå över fortfortfort. Gör gärna det ni med! 

Det egentligen enda som typ hänt idag var en storhandling på Maxi. Otroligt vad pengar det rullar iväg när man handlar mat. Men det är ju en bra och viktig utgift som tur är, så det får gå! 

Älskar dock att ha fulla skåp, kyl och frys. Så vill jag alltid ha det! Det ger mig en hemmakänsla. 

Trevlig tisdagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

håller alla tummar ❤️😊👍

2014-01-28 @ 20:48:15
Postat av: Therese

håller alla tummar ❤️😊👍

2014-01-28 @ 20:48:16
Postat av: Therese

håller alla tummar ❤️😊👍

2014-01-28 @ 20:48:18
Postat av: Therese

håller alla tummar ❤️😊👍

2014-01-28 @ 20:48:19
Postat av: Therese

håller alla tummar ❤️😊👍

Svar: Tack stumpan! Haha fem gånger om tom ;) ❤️❤️
Clara Markeby

2014-01-28 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0