two down

Ligger i sängen och känner mig rätt nöjd över dagen. Och samtidigt rätt slut i både kropp och knopp. Tenta nummer två är avklarad och det kändes okej. Bra på vissa delar, mindre bra på vissa. Overall, okej. Tänker försöka att bara lämna det därhän och inte tänka på det mer förrän resultatet kommer. Så får man ta det därifrån. 

Dagen i övrigt har varit rätt lång. Började med att besöka universitetsbiblioteket (för första gången trots att vi gått på Uni ett halvår!!) och fixade bibliotekskort. Fick där också frågan av kvinnan som jobbade där om vi verkligen var 18år "vi såg ju så unga ut". Vet inte riktigt om man ska ta det som en komplimang eller inte?!
Har också hunnit med ett ben/bröst/biceps pass på gymmet. Var rätt tungt, men kändes okej ändå. 
Har annars mest tagit det lugnt och laddat inför tentan. Direkt efter den drog vi på hallen och tränade. Ändå skönt att röra på sig efter ett par timmars stillasittande! 

Firade sedan dom här båda gjorda tentorna med gofika, avokadomousse. Plus en extra chokladbit. Det får man ;) 

Imorgon 10.10 sätter jag mig på bussen mot Åsele. För nu är det helg, på riktigt. Helthelt ledig, i fyra dagar. Och jag ska få fara hem och kramas med mitt hjärta. Det kan inte bli bättre! 

Därmed säger jag godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0