fredag!

Underbara fredag! Det är som nåt speciellt med fredagar. En härligt känsla som den här dagen alltid för med sig! Efter lite ändrade planer och byte av turer så är jag ledig idag och imorgon, jobbar istället en delad tur på söndag. Karin och jag bytte så hon kan åka tidigare upp till Piteå. Funkade alldeles utmärkt för mig, känns superbra att vara ledig två dagar! 

Idag har jag och min kära syster hängt större delen av dagen. Tog en kortare prommis imorse i regnet, åt frukost tillsammans och for sen och tränade. Lunch och lite förberedelser för morgonens grillning och så har vi chillat lite. En härlig fredag! 

Nu ska jag och min man fara på affärn och handla nå gott till middag ikväll, blir en riktig myskväll vilket känns helt perfekt! 

Hoppas ni får en fin fredag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0