helgen!

Söndag och jag har faktiskt redan krupit ner under täcket. Men än känns det liiiite tidigt att sova! Haha 
Men eftersom vi har tv i sovrummet så är det ju megaskönt att lägga sig här och slappa tills det är dags att sova :) 
I vilket fall så är det bara att ladda upp inför en monstervecka jobbmässigt. Jobb må, tis, ons, fre, lör, sön väntar. Därmed alltså lite drygt 50 timmar som ska betas av! Men det ska nog gå bra det med :) 

Gårdagen var iaf toppen! Trots att jag vaknade upp inte helt pigg så var jag efter en lugn dag mer än redo för lite kalas när kvällen kom! På med sminket, fram med groggen och så bästa sällskapet möjligt såklart! Trots att Umeå inte bjöd upp till förväntningarna så hade jag en toppenkväll, tack vare världens bästa tjejer! Ni är så sjukt jävla bra! Fick helt klart mersmak inför marknan ;) 



Kärlek till er!!❤️❤️❤️

Idag har det mest varit lugnt. Jag och Karin fixade klart jordgubbslandet och satte upp nätet där osv, sen blev det en härlig långprommis med mamsen och Ronja. Flygande Jacob till middag följt av bärkaka och glass till efterrätt 😋 

Nej, enough said. På återseende! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tusen tack för igår!! Längtar jag med massor <3!

Svar: ❤️❤️❤️
Clara Markeby

2014-06-29 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0