helgen!

Här har det varit lite dött sen jag kom hem i torsdag. Mest för att jag bara njutit till fullo av att vara hemma och ha några lediga dagar, så skönt! 

Fredagen spenderades i solen, (dock lite för mycket tydligen då jag brände mig rejäääält, ont har jag fortfarande :( ) en långpromenad med mamma på eftermiddagen och sen så grillade vi hos pappa och åt ute på baksidan. (I skuggan, det blev för varmt i solen- galet!!) 

Allt blev verkligen 👌👌👌 

Lördagen bjöd på förberedelser för middagen och sen en lång cykeltur med mamma som var fantastiskt skön! Den avslutades dock i spöregn dom sista kilometrarna, men det gjorde inte så mycket! 

Sen blev det då trerättersmiddag och massa mys hos mamma, vi bjöd henne som en del av hennes födelsedagspresent. 
Förrätt- avokadoröra med räkor 


Huvudrätt- kycklingsallad med diverse frukt och grönt och vitlöksbröd


Efterrätt- här kunde vi inte bestämma oss, så det blev två stycken 🙈 Philadelphiaglass med passionsfrukt och så chokladmousse.

Allt som allt blev allting superbra, synd bara man inte kan äta mer😝 

Idag har vi städat och tvättat bilen, hälsat på farmor och tränat en grymt ben/axelpass som fick svetten att flöda! Sen blev det Antons hemmagjorda hamburgare som va riktigt smaskens 😋

Glömde, blev våffellunch hos mamma både igår och idag🙈😁

Haha blev väldigt mycket (snarare bara🙈) matbilder, men det beror på att vi ätit så mycket gott😁🙈 

Nu ligger jag iaf i sängen och ser en film, får se om min man tänker komma hem snart, han har akutbilsjour och är på larm. Imorgon är det iaf jobb som gäller. Direkt på med en delad tur, 7-12/16-21. Heldag tisdag sen tre halvdagar till denna vecka, känns ändå som en helt okej mjukstart. 

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0