midsommar 2014

Ja, midsommarhelgen är här. Eller den börjar väl snart vara över. För min del har den bestått av idel jobb, och jag måste erkänna att jag klagar inte alls. Storhelgspengar rullar in, vädret är kasst och ja, det känns bra helt enkelt! 

Jobbade kväll igår och till halv fem idag. Har efter dagens jobb tillbringat kvällen hos pappa, vi grillade till middag och sen gjorde jag och Karin en tårta till efterrätt. 




Riktigt smarrigt, alltihopa!😋 

Det enda dumma var när jag låg i soffan och niofilmen började. Ah, härligt tänkte jag. Så kom jag på, "men vafan, jag ska ju jobba imorgon, klockan ringer 06.15, skit också!"
Så då gick jag en rask prommis hem (det va svinkallt och småregnade, då kan man gå rätt fort🙈). Såg att termometern visade 7 grader när jag skulle iväg, så mössan åkte på!


Verkligen midsommar och sommarkänsla överhuvudtaget på den, eller?! 

Aja, ligger iaf i sängen nu och ska sova. 10 timmars jobb väntar imorgon, allas våran älskade delade tur. Då man har den fantastiska turen att både få börja klockan sju på morgon OCH få jobba till nio, ficke bäst!...... 

Menmen, bara kämpa sig igenom det, sen väntar två jobblediga dagar innan jag kliver på sommarvicket! 

Godnatt på er, hoppas ni haft en härlig midsommar trots vädret!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0