tenta 3✔️

Kan nu bocka av tredje tentan på lika många dagar, och därmed även sista tentan för det här året. (Förhoppningsvis inga omtentor såklart!) 
Önskar jag kunde säga att allting är helt klart, men såklart måste man hålla sig till tåls till tentaresultaten kommer. Dessutom har vi inte fått sista labbrapporten rättad än (förhoppningvis får vi tillbaka den snart) vilket gör att det fortfarande är en del som liksom ligger kvar och skaver. Meeen sista tentan är skriven och det känns fantastiskt skönt!👌 


Det här schemat gjorde vi innan den här sista perioden med tre kurser och 150% studier började. Har varit skönt att liksom kunnat bocka av en dag i taget då det känns som mest slitsamt. Och nu idag, kryssade vi sista dagen. Helt sjukt! Tiden har gått så jäkla fort! Dom här sista veckorna har verkligen bara flugit iväg! Egentligen har hela det här året flugit iväg. Känns som nyss vi började, och det har ändå gått 9månader. 
Det är som konstigt. Sjävklart känns det sjukt härligt att vara klar nu. Sommaren står för dörren och jag klagar verkligen inte! Men det blir som ändå lite vemodigt, eller hur man ska uttrycka sig. Det här året får ju som ändå ses som ett "kapitel" i livet på något sätt. Och nu är det slut. Hade känts grymt skönt att veta vad det blir till hösten, men det gäller att försöka leva i nuet och inte fundera så mycket. Ta dagen som den kommer och njuta av livet. 💖 
Känner mig iallafall glad när jag tittar tillbaka på det här året. Jag har flyttat till en ny stad, ny lägenhet och börjat plugga igen. Och jag gillar det! Jag trivs bra här, i staden, i lägenheten, i gymmet, på skolan. Det är roligt att plugga, även om det också är slitsamt och tråkigt/jobbigt ibland såklart. Men det känns helt okej att veta att jag har ett par års studier framför mig så småningom också. Jag tror det blir bra! 😊 

Såklart hade det här året aldrig varit lika bra utan min bättre hälft vid min sida, allt blir bättre då vi gör det tillsammans ❤️ 

Men det känns också otroligt bra att komma hem över sommaren, få vara nära min familj, mina fantastiska vänner som jag aldrig vill vara utan, och såklart få vara tillsammans med min kärlek varje dag. Det finns mycket jag är tacksam över, jag har så underbara människor i mitt liv, otroligt lyckligt lottad är jag ❤️ 



All kärlek till er, jag älskar er! ❤️ 

Efter tentan var skriven idag körde vi först mage i gymmet och sen ett grymt jobbigt och svettigt iwpass med Hanna Ljungberg. Efter lunch städade vi, tvättade och packade vi bilen. Sen cyklade vi på Maxi och handlade. Effektiv dag!

Ikväll har vi firat med gofika, det kan man unna sig nu när alla tentor är klara😁☺️😋 
Portions kladdkaka med grädde och hallon, muuuums var det!😋👌 

Imorgon eftermiddag tar jag bilen och all packning och beger mig hemåt. Karin kommer med bussen på lördag.
Så alldeles snart lämnar jag Umeå för ett par månader. Känns skönt att komma hem, men också skönt att veta att jag kommer tillbaka :) 

Blev nog ett väldigt flummigt inlägg det här, cred till er som orkat läsa ;) haha! 

Tjing! 

Kommentarer
Postat av: K

Du är det bästa jag har! ❤️

Svar: ❤️❤️!!!
Clara Markeby

2014-06-04 @ 22:35:48
Postat av: therese

grymt bra jobbat gumman! välkommen hem nu 😘 och jag älskar dig också! ❤️❤️❤️

Svar: Tack stumpan!!!😘❤️❤️
Clara Markeby

2014-06-04 @ 22:54:50
Postat av: Anna

Bra jobbat!! :*
Och vi är lyckligt lottade som har dig i våra liv;*
Loooove <3

Svar: ❤️❤️
Clara Markeby

2014-06-05 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0