tisdag

Som vanligt när det blir sommartider så sjunker bloggmotivationen till botten. Ska försöka hålla igång ändå, men det kommer inte bli lika ofta som annars! 
Sommar var det ja. Eller? Mellan 5-10 grader, blåsigt och regn har det varit idag. Inte direkt sommarkänslor! Riktigt tråkigt.
 
Igår var jag ledig och följde därför André och hans mamma och mormor till Umeå över dagen. Svängde förbi läggan för att hämta lite post, annars var vi mest runt och kikade och André handlande lite. En skön ledig dag! 
Idag har jag jobbat, egentligen var det tänkt bara 7-12 men det blev 7-15. Sen for jag och sprang två varv x 2,5km. Springer inte ofta så "långt", kör mest bara intervaller, men det var riktigt härligt faktiskt! Har efter det tvättat, handlat, lagat mat och pysslat lite här hemma. Nu är det soffläge som gäller och snart blir det lite fotboll, Brasilien-Mexico. Har verkligen inte sett någon fotboll än, men lite kan man ju försöka ;) 

Inga bilder har jag att bjuda på heller.. Skärpning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0