godnatt fredag!

Har just lagt mig tillrätta i sängen hemma i Åsele, Gud så skönt! 
Vaknade upp imorse till strålande sol och dagen kunde ju inte börjat bättre. Har haft ett leende på läpparna hela dagen och inget har känts besvärligt alls. Underbar känsla! 
Så efter en heldag på skolan med nya kurser, åkte jag hem med André. Han var bara på tvärvisit i stan för att köpa födelsedagspresent åt hans mamma så då passade det ju bra att jag åkte med han, så tog Karin och Hampus våran bil. Väl hemma bjöd mamma på middag, efterrätt och soffmys framför Let's Dance. Gott, skönt och mysigt. Dom flesta här festar ju ikväll också, men personligen räcker det gott och väl med en kväll. Ska bli jättekul imorgon, även om det är trist att jag inte kan dricka pga penicillinet. Men jag är glad att jag är på benen och överhuvudtaget kan vara med! 
Förhoppningsvis bjuder även morgondagen på finväder så vi kan få vara ute under dagen! 

Bjuder på några diverse bilder från dagen, trevlig helg! 

Dagens outfit. Älskar min nya skjorta från H&M! 


Otroligt vackert påvägen hem! 

Flummade oss lite i bilen påväg hem, roligt hade vi iaf😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0