i will love you forever and ever, you stay in my heart....

Det blev en rätt bra kväll i min ensamhet. Fick upp värmen under dubbla filtar och såg en bra film på tvn, "Min bäste väns bröllop". Lite gott tilltugg och tisdagskvällen blev inte tokig alls! 



Passade även på att måla mina naglar, diskret glitter. Dock världens fulaste bild, men skitsamma! 

Den här tisdagen kan i övrigt beskrivas med ett ord -TRÄNINGSVÄRK. Galet! Tror t.o.m jag kände av det inatt när jag sov. Imorse var den rejäl och nu har den övergått till brutal. Körde ett rygg/axlar/triceps pass på gymmet, så mest troligt är det ny träningsvärk imorgon, på alla delar jag inte hade träningsvärk redan. Underbart! Haha 

Har även städat (älskar nystädat!! Önskar bara man slapp själva städningen ;) haha) och pluggat idag. Var även i skolan imorse och gjorde sista labben för den här kursen. 

Nu ska jag stänga mina gröna och sova in onsdagen! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0