i'm alive!

Som rubriken lyder, jag lever igen. Bokstavligt. Vaknade upp på lördagsmorgon med rejält ont i halsen. Ett litet bakslag från förra veckans förkylning, tänkte jag. Inte det. Sämre blev jag ju längre dagen led och från söndag till igår låg jag helt däckad. Feber, sjukt ont i halsen, illamående, smärta överallt. Tur i oturen att jag varit ledig från skolan sen efter tentan och började om först idag. Dock jäkligt tråkigt då jag skulle vara hemma och få umgås med min kärlek i fleeera dagar, också har jag legat som en döing istället. Menmen, inte mycket att göra. Dock skönt att vara på hemmaplan då man är sådär dålig, både mamma och pappa och älskling nära. Bara bästa sis som saknades! 
Började iaf käka penicillin igår, mot halsfluss, och redan idag har jag mått mycket bättre. Så på förmiddan åkte jag tillbaka hit till Umeå och gick sen på skolan på eftermiddagen. Missade därmed bara förmiddagens föreläsning, skönt. Imorgon är det återigen full dag som gäller, passar inte att vara sjuk här inte! 
Har inte fått i mig mycket mat dom senaste dagarna heller, verkligen inte varit sugen på minsta lilla som är ätbart (vilket verkligen är tvärtemot mitt vanliga jag!!) men nu längtar jag jättemycket till min gröt imorgonbitti, friskhetstecken- helt klart!!

Ni som följer mig på instagram har ju sett det senaste, bestämde mig för någon vecka sedan för att liten förändring var på sin plats. Sagt och gjort, bokade tid hos fina Linnea i Vilhelmina (kompis till andré) och åkte dit i lördags. Klippte rejält och färgade- rött! Pga sjukdomen har jag inte tagit några andra bilder, bjuder därför på samma som jag la upp på insta! 
Tog ju såklart även en sista bild som blond, och ja, det blev ju lite annat.. 


Ska såklart försöka ta fler bilder sen på mitt nya hår, men än så länge känns det jättebra iaf, supernöjd! :) 

Ikväll har vi mest chillat, jag och världens bästa syster. Pimpat naglarna lite inför helgen, då det vankas vintermarknad! 
(Är helsämst på att ta bild på mina naglar verkligen....) 

Så imorgon åker jag då hemåt igen. Men jag får med mig Karin och Hampus denna gång så det blir kul! Ska ju kalasas osv såklart, dock ingen alkohol för min del, ingen höjdare att blanda med penicillinet.. Men jag kommer få träffa finaste brudarna ändå, så jag är mer än nöjd. Ska bli såå kul! Längtar!❤️😘

Nej nu blev det här inlägget typ en roman. Så med det säger jag godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så sjukt snygg i rött hår och jag längtar såå mycket till imorgon!! <3 :*

Svar: Men tack snygging!! Jag ocksååå!!😘😘❤️❤️
Clara Markeby

2014-03-28 @ 06:35:49
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0