onsdag

Förutom det underbara träningspasset som gav massor med energi, har det verkligen varit en dag i flitens anda. Pluggat mycket, både i skolan och hemma och sen även lagat mat, flera matlådor direkt in i frysen!👌 
Faktiskt så har det varit full fart hela dagen, ända till nio, sen dess har jag varit parkerad i soffan framför en film på tv, "sweet home alabama". Ännu en romantisk komedi, love it!☺️

När man har fullt upp går dagarna så otroligt fort också! Men jag klagar inte! 

Passade på att klä mig lite "somrigare" idag då vädret verkligen fört med sig den känslan. Underbart! 

Nu ska jag se klart filmen, sen blir det att dejta kudden. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så fin! :*

Svar: Men tack fina du!!😘❤️
Clara Markeby

2014-03-13 @ 07:06:32
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0