på bussen

Har nästan blivit standard att jag skriver ett inlägg varje gång jag sitter på en buss, vilket som ni vet har varit rätt ofta på sistone! 
Denna gång tar bussen mig dock varken söderut eller norrut, men rakt in i skogen, haha. Alltså, hem till bästa Åsele till min kärlek! 
Blir bara en snabbvisit, då jag och Karin styr bilen uppåt Piteå på lördag för lagavslutning där. Men då det var så himla länge sedan jag träffade andré, bestämde jag mig för att åka hem en sväng ändå. Fem veckor är på tok för länge, skulle inte klarat nå mer! 

Vaknade iaf upp imorse efter att ha sovit riktigt kasst inatt. Så jag tänkte sova nu på bussen, men kan jag sova då tror ni? Nej, såklart inte. Jag som alltid sover på resor annars! 
Efter bästa frukosten (gröt såklart!) så spenderades förmiddagen på skolan, innan vi for på IKSU och körde ett konditionspass, indoor walking blev det idag. Även idag sprutade svetten och känslan efteråt är alltid lika härlig! 

Gröten😍❤️

On the bus! 

Ja, mycket mer roligt hade jag inte att dela med mig av just nu. Hoppas ni har en fin torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0