torsdag och dessa rubriker...

Gårdagen var otroligt häftig. Fantastiskt mycket folk, bra sällskap, ett superproffsigt arrangemang och sen såklart, en underbar hockeymatch som var spännande in i det sista! Det bättre laget för dagen vann, och vi gratulerar därmed Linköping till SM-guldet! 

Idag har det varit fullt upp. Började med rygg/axlar/biceps på gymmet. Styrkan fanns inte riktigt där idag, men jag gjorde så gott jag kunde och körde slut på musklerna ändå! Lunch, städ, tvätt, plugg, matlagning och en sväng ut på Stadium på Ersboda. Köpte en motionscykel åt mamma och så följde det även med ett par träningstights åt mig själv. Spontanshopping, hehe. Kostade bara 100kr och var både snygga och sköna så det var det värt! 
Kvällen avslutades sedan med lite gott fika framför Lyxfällan. 
😍

Imorgon är det så dags, tenta alltså. Känner mig så förberedd som jag kan bli, så förhoppningsvis går det bra! 
Efter tentan tar jag kärran och styr kosan mot Åsele. Långhelg väntar med min kärlek, längtar! 

Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas vi hinner säga hej iaf!! saknar dig ❤️❤️❤️

Svar: Det får vi se till att göra! Saknar dig med!❤️❤️❤️❤️
Clara Markeby

2014-03-21 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0