början av veckan

Måndag och tisdag, två rätt så lika dagar är förbi. Haft rätt korta föreläsningar på fm, tränat innan lunch- i gymmet igår och ett cykelpass idag. (Är så sjuuukt härligt att kunna träna mitt i dan, sån himla skillnad jämfört med eftermiddagarna då det är galet mkt folk där!!) Efter lunch har det sedan pluggats för fullt fram till middagen båda dagarna. Idag har vi även städat och igår handlade vi och pantade och lite sånt. Två nyttodagar alltså, men det har gått så bra ändå, som alltid med bästa sis vid min sida!❤️ 

Nu ska jag ta och koja, eller ett samtal till min man först såklart! 


Eftersom jag just nu har absolut noll nytagna bilder att bjuda på, så bjuder jag istället på en tvättäkta selfie! I min fina randiga pyjamaströja, aja den matchar ju håret iaf!😏✌️

Kommentarer
Postat av: Pallan

Snygging! <3

Svar: Men du är!❤️
Clara Markeby

2014-05-07 @ 07:40:41
Postat av: K

❤️

Svar: ❤️
Clara Markeby

2014-05-07 @ 07:49:45
Postat av: therese

haha men så jäkla go! myströjan 😘😘😘

Svar: Hihi jaa, puss påre!😘😘
Clara Markeby

2014-05-07 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0