en underbar helg

En underbar helg är till ända. 

Fredagkväll bjöd på surr, skratt, god mat och lekar med laget. 




Detta innan jag fick avsluta kvällen med mys med mitt hjärta, det absolut bästa❤️ 

Sovmorgon följt av lunch innan ett par timmar på stan igår. Strålande väder, så jag gick runt i shorts och linne hela dagen, hur skönt som helst! 
Blev lite shopping och årets första mjukglass, som jag längtat! Haha 
Fick dessutom träffa Therese och Fredrik en snabbis, det var mysigt!❤️ 





Sen fixade André min cykel och så myste bara resten av kvällen, hade inte velat ha det på annat sätt❤️ 

Idag sov vi verkligen ut, drog oss och klev inte ur sängen förrän halv ett! Såå skönt, hör verkligen inte till vanligheterna att jag kan ha ron till att ligga kvar så länge. Sova är inget problem, men jag blir oftast stressad att behöva hinna göra saker under dan. Men med tanke på vädret idag, helmulet, kallt, megablåsigt och småregnigt (konstraster mot igår!!!!) var det verkligen perfekt med en riktig mysmorgon! Jag och André åkte sedan ut på Ersboda en sväng, men det blev bara lite småplock från rusta. For hem och käkade kladdkaka istället och såg hockey! 

Sen blev det middag på subway innan han for hem. Jag och Karin gick hem från stan och sen har vi plockat lite hemma bara och sett lite OTH.

Imorgon och resten av veckan väntar stenhårt plugg. Kommer bli många timmar om dagen, men nu jäklar är det snart slut! 

Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: therese

❤️ kör hårt i veckan nu, snart är det över 😘

Svar: Ska göra det!😘❤️
Clara Markeby

2014-05-26 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0