fredag

Ligger i sängen och drar mig, det fantastiska göromål man kan unna sig på lediga dagar. Bredvid mig sover en trött kille som inte verkar vilja vakna! 

Hade iallafall en helt underbar Valborg som inte kunnit bli bättre! Åt gott, drack gott, skrattade och surrade i massor. Världens bästa vänner, jag är så glad att jag har er!❤️ 

Åkte hem till Åsele igår och kommer spendera helgen hemma. Så skönt att bara vara ledig, ingen skola att tänka på, ingenting. Bara vara. Lovely! 

Hoppas ni får en fin fredag och helg! Puss på er :) 

Kommentarer
Postat av: Pallan

Puss <3!!

Svar: 😘❤️
Clara Markeby

2014-05-02 @ 11:09:53
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Therese

😘😘😘😘😘❤️

Svar: 😘❤️
Clara Markeby

2014-05-02 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0