friday baby!

Har slagit mig ner i soffan i min onepiece, med godis från hemmakväll, tvn och en bra bok. Känns som att jag kommer klara av den här ensamma fredagskvällen rätt bra ändå! 

Åsså en poseselfie på de👌🙈

En bra fredag har det förövrigt varit, trots att jag vaknade upp till smattrande regn och det har fortsatt från och till hela dagen. Trotsade vädret och gick en superskönt morgonprommis innan plugg, träning, lunch/dusch och plugg igen. Sen trotsade vi vädret igen och cyklade ner på stan och köpte hemmakvällsgodis😁
Bäste!👍👌😋😍

Middag blev en favorit i repris, tacogratäng😋

Hampus kom hit och åt innan han sen drog med sig min syster och lämnade mig ensam :( hehe! 



Dessa två bilder är tagna efter dagens intervallpass på crosstrainern, gode döda vi var efteråt kan jag lova! Men sjukt skönt, åtminstone en stund efter då man började känna sig någorlunda levande igen😉 

Nä, nu ska jag återgå till min spännande sysselsättning 😁 hoppas ni får en fin fredagkväll! :) 

Kommentarer
Postat av: therese

fredagsfys OCH fredagsmys 😘😘😘❤️👍

Svar: Hihi exakt!!😘😘😘❤️
Clara Markeby

2014-05-30 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0