måndag☀️☀️☀️☀️

Vilken dag! Känns som att det vore minst högsommar, nästan till och med utomlandskänsla, galet! Redan halv sju när jag klev upp var det 10 grader ute, när vi for på skolan efter åtta hade det stigit till drygt 15!! Sen har det fortsatt och varit galet varmt hela dagen, runt 20 grader drygt i skuggan!! Cyklade hem i uppvikta tights och linne från gymmet, snacka om kontrast mot förra veckans täckjacka!! 

Dagen har rullat på bra, man blir som glad och allt går lättare när det är så härligt väder!☺️☀️ Har dock blivit väldigt många timmars plugg, bara avbrott för mat och träning. Vi avslutade precis nyss, för typ tio minuter sedan! 
Så nu ska jag koja, bara ett samtal till min man innan det är dags att ladda upp batterierna för en ny pluggdag. Godnatt på er! 

Kvällens smoothie, mums säger jag bara! 😋😋

Kommentarer
Postat av: Paulina

Äääälskar vädret1 Flashbacks från Turkiet ;)
<3

Svar: Ja eller hur! 😁 Idag är det dock helgrått och regnigt här 😕
❤️
Clara Markeby

2014-05-20 @ 08:07:37
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0