mot Umeå igen

På bussen, igen. Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. Önskar man kunde få tiden att gå långsammare dom dagar man är ledig. 
Har iallafall haft en helt underbar helg. 
Hade en supermysig kväll igår med grillning och massa surr och mys med Therese och Fredrik, även Paulina och Tommy var förbi en sväng! Har också hunnit träffa både mamma och pappa och sen har jag bara njutit av att få kramas och pussas med min kärlek.❤️ 

Sånna här gånger kan jag bara helt uppriktigt säga att distansförhållanden suger. Jag vill verkligen inte tillbaka till Umeå nu. Jag vill få kramas, pussas, umgås, vakna upp och somna bredvid den jag älskar varje dag. Inte bara ibland..
Men nu är det såhär det är. Det är typ tre veckor kvar av skolan, knappt fyra tills jag är hemma igen för att stanna hela sommaren. Som jag längtar! Det ska bli så fruktansvärt skönt. Så nu är det bara att bita ihop och kämpa dom här sista veckorna. 

Tacopaj till middag hos mamma i fredags😋

Grillat till middag igår😋

Sen fixade mamma mitt hår igår, så nu är den värsta utväxten borta och håret känns fräscht!👍

Kommentarer
Postat av: Therese

💛💙💜💚❤️

Svar: ❤️❤️
Clara Markeby

2014-05-11 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0