spännande tisdag, eller?

Ännu en lång pluggdag till ända. Finns inte mycket intressant att berätta om dagen, då den bara bestått av plugg och så ett träningspass mitt i dan! 
Har lagt mig i sängen och ska läsa nu en stund innan det är dags att sova och ladda för ytterligare en pluggdag. Mycket samma lika dagar nu, men det är snart över. 

Har iaf redan börjat rulla in jobb, även innan själva semesterperioden drar igång, så det känns bra! 

Ja, det var nog allt! 

Bjuder på en favoritbild för att göra detta supertråkiga inlägg lite bättre iaf❤️ 
Det är förövrigt sjukt konstigt hur snabbt man vänjer sig vid en ny hårfärg, nu tycker jag att jag ser helt annorlunda/konstig ut när jag var blond!😝 haha 

Kommentarer
Postat av: therese

lika fin i alla färger 😘

Svar: Men söta du! Puss!!!😘❤️
Clara Markeby

2014-05-28 @ 07:41:49
Postat av: Karin

❤️

Svar: ❤️
Clara Markeby

2014-05-28 @ 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0