tisdag

Har just varit och hängt tvätten och nu slagit mig ner på Karins säng för att läsa en stund. Är så mycket skönare att ligga ner på sängen än i soffan, speciellt nu när det blir långa pluggdagar så känner jag hur ryggen tar stryk av allt sittande. Men väljer Karins säng bara för att det inte ska kännas som att jag lägger mig för att sova ;) haha! 
Har annars varit en bra skoldag, gått rätt fort och det är alltid bra! 
Röda conversen idag👋 

Ett sjukt svettigt och jobbigt indoorwalkingpass blev det senare. Galet! Men härligt också såklart! Dusch, middag och tvätt sen, är ensam också då Karin är hos Hampus. 

Solen från igår var som bortblåst idag.😕 Likaså värmen. Ersatt med disregn, dimma, blåst, rått och kallt väder idag. Snacka om kontraster! Med andra ord åkte täckjackan på idag igen, inte mycket att göra, hatar ju att frysa! Det ryktades dock om att det skulle bli varmare imorgon igen, så vi får hoppas på det!👍☺️ 

Jaja, nu ska jag tillbaka till min bok, den är så spännande! 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0