Grekland och lite update

Här har visst veckorna flugit förbi sedan sist. Är åter på hemmaplan och har hunnit jobba två dagar. Direkt tillbaka till vardagen och jag måste ändå erkänna att det känns helt okej. Helt okej bra alltså!

Förra veckan var det alltså semester. Grekland, Rhodos, Ixia. Vädret var toppen, lite blåsigt men i övrigt hur bra som helst. Hotellet jättefint, maten super osv. Smolken i bägaren var att jag blev sjuk. Halsen såklart. Igen. Ett par dagar halvt sängliggandes drog ju helt klart ner helheltsbetyget, men jag tänker komma ihåg allt som var bra och ta med mig det! :) 

Var iallafall på lassa i måndags när vi kommit hem för att kolla upp halsen ordentligt (träffade en läkare i Grekland och fick penicillin där men ville ändå kolla upp det i Sverige). Och då visade det sig att det var en ny halsböld. Jag har dock inte alls mått lika dåligt nu som jag gjorde förra gången, men det var nog för att penicillinet tog bättre och snabbare nu. I vilket fall så innebär det här att jag nu kommer få operera bort halsmandlarna. Och förhoppningsvis slippa mer problem! Det blir väl nångång framöver, vi märker ju. 

Det blev ett långt inlägg det här, men ja tänkte avsluta med lite bilder från Grekland iaf :) kör inte alltför många på en gång, då har jag lite jag kan lägga upp eftersom istället eftersom jag är så dålig på att bjuda på bilder annars ;) 








Har inte så jättemånga, då jag nästan bara tog bilder med systemkameran och dom bilderna är på datorn. Men jag börjar såhär, så kommer mer eftersom :) 

Kommentarer
Postat av: therese

finaste, finaste ni ❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Clara Markeby

2014-09-18 @ 05:54:33
Postat av: heemmahos.blogg.se

Ni är så himla fina! <3 längtar till lördag :*

Svar: ❤️❤️
Clara Markeby

2014-09-18 @ 07:16:31
URL: http://heemmahos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0